外勞議題深度探討|詳細分析

哇!而家啲雇主真係諗縮數諗到出曬面!近排有單案,三個僱主明明有「輸入外勞」嘅配額,但係就玩嘢,專登唔請本地人,搞到勞工處出手罰錢兼禁佢哋申請外勞兩年!等元寶同大家講下係咩事。

第一個案,係一間喺葵湧嘅物流公司。佢哋登請倉務員,有位本地哥哥去見工,經驗又夠,點知個HR睄完份CV就話:「哦,你幾好,不過我哋請咗人喇。」跟手就冇下文。點知冇幾耐,個職位又出返嚟招聘廣告,明顯係耍人啦!第二單,荃灣一間餐廳請樓面,見完個本地求職者之後,就話「你overqualified喇,我哋呢度廟細,容唔到你呢尊大佛。」真係俾個藉口都求其過求其。第三單最離譜,係一間建築公司,個負責人直頭連見都唔見,求其睇完份申請表就掉咗落垃圾桶,以為神不知鬼不覺,點知最後都穿煲。

勞工處查完,發現呢三間公司都係早有預謀,目的就係想用個「外勞配額」去請大陸外勞,因為覺得外勞聽話、人工又可以壓低啲。嗱,講開又講,雖然話外勞人工可能俾得冇咁高,但係計埋住宿、仲介費,同埋搞外勞批文嘅行政成本,真係未必慳好多,隨時仲多咗手尾跟。結果,勞工處裁定佢哋違反咗「補充勞工計劃」嘅規定,罰錢之餘,重罰係禁止佢哋申請輸入外勞兩年,真係偷雞唔到蝕摣米!

其實個計劃原意係幫香港解決真係請唔到人嘅工種,唔係俾僱主攞嚟做平價勞工後花園。你諗下,如果個個僱主都咁玩,本地打工仔女邊有運行?而且,輸入外勞有好多規矩要跟,例如要證明本地真係請唔到人、要提供合理外勞住宿、要同本地工人同工同酬等等,唔係話你想請就請。

所以話,各位老闆,真係唔好諗住走精面。與其諗點樣鑽空子,搞到自己犯規兼冇咗個外勞配額,不如正正經經跟足程式。如果你間公司真係缺人手,想合法、快捷請到合適嘅大陸外勞,與其自己亂撞牆,不如搵下專業幫手。聽講「港通外勞」呢方面好熟手,幫雇主輕鬆請大陸外勞,由申請到批文再到住宿安排,一條龍搞掂,省返你好多麻煩同風險。有需要瞭解,打電話或WhatsApp查詢熱綫 98264656問下,好過自己亂嚟搞出個大頭佛啦,係咪?

Leave a Comment

Scroll to Top